Реклама |
|
Міни-чат |
|
Оголошення будуть видалятися з міні-чату! Для розміщення оголошень користуйтеся дошкою оголошень ! |
Наші посилання |
 |
|
|
Про адміна, модераторів та користувачів сайту.
| |
Батьківщина | Дата: Суббота, 04.08.2007, 13:54 | Сообщение # 1 |
| Шановні Адміни, модератори та інші користувачі форуму цього! 1 серпня 2007-го року я зареєструвалась на цьому сайті. Праця Адміна найскладніша - це зрозуміло. Ця людина найбільше слідкує за порядком на форумі. Без нього і форуму б цього не було! Мені нічого не відомо про роботу модераторів та ще тих людей, що прилагають свої зусилля для роботи даного сайту. Расскажіть про себе. З повагою , Батьківщина.
|
|
| |
Nomaster | Дата: Суббота, 04.08.2007, 18:07 | Сообщение # 2 |
 Насяльника
Статус: Offline
| Мне 24 (через пару недель 25), работаю инженером-программистом. Люблю: рыбалку, пиво, женщин, компы, авто, мото, игры... больше всего своих друзей
Больше всего на свете мне хочется немного тепла, уюта и неограниченой власти )
|
|
| |
Батьківщина | Дата: Воскресенье, 05.08.2007, 10:20 | Сообщение # 3 |
| Не даремно я розташувала у форумі дану тему. Розташовуючи на головній сторінці будь яку тему, або інформацію з фоторепортажем мені потрібно орієнтуватись перш за все на Адміна, адже саме Адмін приймає рішення про розташування або не розташування тієї чи іншої інформації. Тому мене не цікавить те що Ви любите пиво та жінок, це кожний молодий чоловік полюбляє, мене цікавлять Ваші ділові якості, Ваша прихильність до тієї чи інщої політичної партії, Ваш соціально-економічний статус, сімейне положення та стаж роботи і частково ступені Вашої карьери. Також мені потрібно, у разі потрібності екстренного зв’язку, Ваші контактни телефони (будь які) для обговорення. Дана інформація мені потрібна для подальшої співпраці. Завжди Ваша "Батьківщина"
|
|
| |
bes-kh | Дата: Воскресенье, 05.08.2007, 11:38 | Сообщение # 4 |
Полковник